14/11/2014

Humeur de chien






Top: Forever 21
Pants: Vintage
Boots: UNIF
Earrings: Regalrose

It's been a while since I've posted but I've just been quite into my bubble lately. I've finally had time and energy to put together a nice outfit and damn! it feels good!
Edgy and vintage, this outfit is so me. I just love it and feel so comfortable in it.
Those 2 amazing earrings are from Regalrose. I also bought a necklace that I'll style soon. I just wish I could have everything they have on their website, their jewels are literally amazing! I feel like my next purchases are going to be the hand harness, a choker and probably a fake septum ring, depending on my budget. 

// Ça fait longtemps que je n'ai pas posté mais j'ai juste vraiment été coincée dans ma bulle ces temps-ci. Aujourd'hui j'ai finalement eu le temps et l'énergie de créer une tenue cool et ça fait du bien en titi!
Edgy et vintage, cette tenue est complètement moi. Elle me plaît beaucoup et en plus je me sens vraiment confortable dedans, quoi de mieux!
Ces 2 boucles d'oreilles proviennent de Regalrose, où j'ai également acheté un collier que je vais styliser bientôt. J'aime tellement leurs bijoux que j'aimerais les avoir tous! Je pense bien que mes prochains achats chez eux seront un bracelet-bague, un choker and probablement un faux piercing pour septum, si mon budget me le permet.

Sol.



5 commentaires: