20/11/2014

Messy day




Sweater: Nasty Gal
Coat: Glamorous (from Editorial)
Shorts: H&M
 High tights: H&M
Boots: UNIF

So winter is already here which is pretty soon even for Montreal. We already got 2 snow storms and still have snow and ice everywhere. Let me tell you that I already got hit by the annual winter blues. Lighting is so bad (the sky is literally grey) that I got mad to anything being around me and now my room is a total mess and I just can't deal with it!! It actually looks like this outside:


I'm finally this coat's happy owner (it was on my wish list) and I'm pretty satisfied with it. It definitely won't be enough for Canadian winter but it's gonna be perfect for okay temperatures and spring.
I also apologize for keeping wearing these boots but they're just so warm and comfortable...and I don't have any other pair that I could wear with the temperature and snow outside...!

// Donc l'hiver est déjà des notres, ce qui est assez tôt, même pour Montréal. Nous avons déjà eu 2 tempêtes de neige et nous avons encore de la neige et de la glace partout. Entre vous et moi, je vous avoue que je suis déjà touchée par l'annuelle déprime hivernale. La luminosité était tellement mauvaise ce matin (le ciel est littéralement gris) que je me suis énervée contre absolument tout ce qu'il pouvait être autour de moi et maintenant ma chambre est un vrai bordel et je ne veux juste plus y mettre les pieds!! La photo au dessus est assez représentative de comment c'est dehors.

Je suis finalement l'heureuse propriétaire de ce manteau (qui était sur ma wish list) et j'en suis pas mal contente. Il ne sera définitivement pas assez chaud pour l'hiver canadien mais il sera parfait pour des températures correctes et pour le printemps.
Je m'excuse aussi de ne porter que ces bottines mais elles sont tellement chaudes et confortables...et je n'ai pas d'autres paires que je pourrais porter avec la température et la neige qu'il y a dehors...!

Sol.



2 commentaires:

  1. So pretty, super look <3

    Brina xoxo, Check out -->COAT GIVEAWAY

    RépondreSupprimer
  2. I love the buns & the outfit :D visit my blog, i have grunge style ¡¡¡
    http://goatklaw.com

    RépondreSupprimer