31/03/2015

SUNNIES MOOD

Each year in Montreal it's the same thing: spring takes way too much time to come. While waiting for hotter and sunnier days, we always all get that tendency to dream on radiant pictures of sandals and other items that we couldn't wear for 5 long frozen months.
On a personal side, it seems like I can't get over sunnies. I just can't. And it also looks like this summer I'm probably going to wear colorful stuffs FOR ONCE.

So today I'm going to present you the sunnies that I can't stop thinking about, even in my deepest sleep. I'm pretty sure you guys can understand that I'm currently obsessed with cat eyes............ Just a bit.

And please note that I didn't order the sunnies by preferences and that we are not here to pay attention to the prices that can be sometimes not affordable for a student wallet but to think "I wish I had these" and happily sigh. 


Have a great week,












1. LOST WEEKEND_Le Specs: notraductionsorry // de quoi bouleverser un spé comptable (#h8er)

2. SHADYS_UNIF: hologram

3. THE LAST LOLITA_Le Specs: tripping. // j'capote.
(photo de @sydn4nasty)

4. THE DIAMOND BRUNCH_CRAP EYEWEAR: kind of an alien shape like the Shadys'. amazing. // une forme un peu alien comme les Shadys. merveilleux.

5. 9437_ZeroUV: meow // miaou (yes I translated this)

6. 8498_ZeroUVcouldn't be more old school // on peut pas faire plus retro



// Comme chaque année, le printemps se fait désirer dans notre belle ville qu'est Montréal. En 
attendant des jours plus chauds, nous avons tous cette petite tendance à saliver devant des images rayonnantes de sandales et autres items qui nous ont été impossible de porter durant un bon gros 5 mois.
En ce qui me concerne, on dirait que j'ai décidé de faire une fixation sur les lunettes de soleil. Et on dirait aussi que ÉTONNAMENT mon été va comporter des couleurs (histoire de contraster avec tout les couleurs neutres que je porte).

Je vous présente donc aujourd'hui une sélection de lunettes de soleil qui me pourchassent jusque dans mon sommeil, et ce depuis 2 semaines. Je pense qu'il est assez clair ici que les cat eyes m'obsèdent très légèrement...........

Notez qu'il n'y a aucun ordre de préférence et que nous ne sommes pas là pour regarder les prix parfois un peu élevés pour un budget étudiant mais bien pour rêvasser les ptits zamis.



Bonne semaine,
Sol.


PS: don't forger to follow me on insta @blehsol to stay updated and for daily inspirations :))




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire