26/03/2015

ANOTHER BRICK IN THE WALL








 Sweater: Monki
Sunnies: H&M
Skirt: American Apparel
Shoes: Thrash_UNIF

Yaaaay finally had time to shoot an outfit! The weather yesterday was quite nice and warm (5 degrees wooot) so I decided to wear a skirt. I obviously put on 2 pair of tights because I'm the most cold sensitive person in the world.

I absolutely love this outfit it's so edgy, and I like how the pictures turned out!!
Hope you guys like it too :))

PS: don't forget to follow me on instagram for daily inspirations @blehsol

// Yaaaay j'ai finalement eu le temps de prendre des photos! Il faisait vraiment beau hier, et même chaud (si je peux me permettre d'utiliser ce terme pour décrire du 5 degrés), ce qui m'a motivé à porter une jupe. Évidemment on le devine tous, j'ai mis 2 paires de collants parce que je suis la personne la plus frileuse au monde.

En tous cas, j'aime pas mal beaucoup cette tenue bien edgy, et surtout comment ces photos ont tourné!!
J'espère que ça vous plait aussi :))

PS: n'oubliez pas de me suivre sur instagram @blehsol

Sol.

1 commentaire: