23/01/2015

QWER








Lipstick: Creature by ColourPop
Ear cuff: Claire's
Shirt: Vintage
Cardigan: Brandy Melville
Socks: American Apparel
Shoes: UNIF

I feel like I really need to say that I'm actually wearing shorts! I know it looks a bit awkward but as long as I know that I'm not naked underneath I don't care. This would be a great outfit for a house party but I would definitely wear it at uni too. This kind of outfit is my favorite, I just really enjoy wearing large clothes because I feel so comfortable in it. However I'll never put together a large bottom with a large top because my point is not to look like I'm still wearing my pajamas. When I choose a large top I always go for a short bottom or a really tight one to keep a bit of a feminine look. And adding high heels to the outfit is even better. 

// J'ai l'impression qu'il faut que je précise que j'ai bien des shorts en dessous! Je sais que c'est un peu ambiguë mais tant que moi je sais que j'en ai, le reste m'importe peu. Cette tenue serait vraiment pas mal pour une soirée chez quelqu'un mais je la porterais aussi à l'univ. C'est un style de tenue que j'adore porter car je me sens vraiment plus à l'aise dans des vêtements larges. Cependant, jamais je ne porterais quelque chose de large en haut ainsi qu'en bas parce que le but est d'être comfortable, certes, mais ne de pas avoir l'air d'être encore en pyjama. Quand je décide de porter un haut large, j'opte toujours pour un bas soit très court, soit très serré, et c'est encore mieux si c'est les deux. Cela permet de conserver une part de féminité, surtout si l'on ajoute une paire de talons.


Sol.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire